NurFantz Fan Clubz (NFC)

Ini adalah laman group bagi kumpulan nasyid Nurfantz.Ia adalah sebagai medan untuk mengenali kumpulan nasyid kelahiran SMU (A) Maahad Muhammadi Lelaki KB, Kelantan. Ia juga adalah sebagai tempat untuk mempromosi kumpulan nasyid ini agar lebih dikenali.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Salam manis dari LIEZA

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu Apr 24, 2008 9:14 am

aIna_bAlQis wrote:
salam ukhuwah dari aIna_bAlQis..
hepy selalu...

Salam ukhwah kembali dari kak lieza..
May Allah bless you I love you
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu Apr 24, 2008 9:16 am

auGwidad wrote:
Aik??
Cam tu lak??
Tak pe lah..
Itu ikut individu la..
Kite x leh paksa2..
So, skrg akk macm mane??
Msh pikerkan laie??
Moge yg terbaik utk akk..

Yup..masih terus berfikir..
Thanks for your advise..
Back to top Go down
View user profile
aIna_bAlQis
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 67
Age : 28
Tempat Tinggal : Malaysia
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Pelajar
Registration date : 2008-04-20

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu Apr 24, 2008 2:49 pm

Lieza wrote:
aIna_bAlQis wrote:
salam ukhuwah dari aIna_bAlQis..
hepy selalu...

Salam ukhwah kembali dari kak lieza..
May Allah bless you I love you

may Allah bless you 2.. Very Happy I love you
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Tue Apr 29, 2008 8:54 am

aIna_bAlQis wrote:
Lieza wrote:
aIna_bAlQis wrote:
salam ukhuwah dari aIna_bAlQis..
hepy selalu...

Salam ukhwah kembali dari kak lieza..
May Allah bless you I love you

may Allah bless you 2.. Very Happy I love you

Thanks.. Very Happy
Rajin2 la ke sini..
Back to top Go down
View user profile
auGwidad
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 88
Age : 24
Tempat Tinggal : Bandaraya Bersejarah
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Pelajar
Registration date : 2008-03-13

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Sun May 04, 2008 11:19 pm

Salam..
lame gak x msk cni..
dah lame x jump korg..
kk sihat??
ade pape perkembangan??

semoge web nih trs maju!!
Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu May 08, 2008 10:41 pm

auGwidad wrote:
Salam..
lame gak x msk cni..
dah lame x jump korg..
kk sihat??
ade pape perkembangan??

semoge web nih trs maju!!
Very Happy Very Happy

Alhamdulillah sihat..
augwidad macamne?
perkembangan seperti biasa..
Terima kasih kerana menyokong NFC..
Semoga kita maju bersama..
Back to top Go down
View user profile
ultraiman
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 14
Age : 57
Tempat Tinggal : Bawah Bumi Atas Langit
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Pelajar
Registration date : 2008-05-05

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu May 08, 2008 10:44 pm

salam ukhuwah minni..
ana tompang lalu yep..

semoga ukhuwah ant kita erat di sini..
Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu May 29, 2008 12:33 pm

ultraiman wrote:
salam ukhuwah minni..
ana tompang lalu yep..

semoga ukhuwah ant kita erat di sini..
Very Happy Very Happy

Silakan Ultraiman Very Happy Very Happy
Jangan fire rumah buruk saya nie sudah la Laughing
Back to top Go down
View user profile
jiilussabiq
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 19
Age : 27
Tempat Tinggal : bumi wakafan
hobi : melayari internet & m'amati ciptaan Allah
Pelajar/Bekerja/Penganggur : pelajar
Registration date : 2008-05-15

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu May 29, 2008 12:40 pm

hehe...sronok2.salam perkenalan buat semua ahli yang sudah lama ataupun yg br.apa pon..yg penting kite cari kawan bukan cari lawan...hehe... Smile KYRA INTISAR
Back to top Go down
View user profile http://www.khairaintisar.blogspot.com
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   Thu May 29, 2008 6:59 pm

jiilussabiq wrote:
hehe...sronok2.salam perkenalan buat semua ahli yang sudah lama ataupun yg br.apa pon..yg penting kite cari kawan bukan cari lawan...hehe... Smile KYRA INTISAR

Betul tu Very Happy Very Happy
Bak kata pepatah orang melayu dulu2 "Rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari" Laughing
Salam perkenalan kembali Wink
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Salam manis dari LIEZA   

Back to top Go down
 
Salam manis dari LIEZA
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Gaara is from Uzumaki clan
» Mangrove bonsai
» Philantus Neruri/Cendrawasih

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NurFantz Fan Clubz (NFC) :: INTERAKSI KOMUNITI TEMAN NurFantz :: Taaruf AHLI K.T.N.-
Jump to: