NurFantz Fan Clubz (NFC)

Ini adalah laman group bagi kumpulan nasyid Nurfantz.Ia adalah sebagai medan untuk mengenali kumpulan nasyid kelahiran SMU (A) Maahad Muhammadi Lelaki KB, Kelantan. Ia juga adalah sebagai tempat untuk mempromosi kumpulan nasyid ini agar lebih dikenali.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Kawan tu macam mana?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Kawan tu macam mana?   Wed Mar 12, 2008 5:43 pm


1) kawan tu bukan macam main FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..

2)kawan tu bukan macam main SKATE. Mula-mula gosok.. lepas tu pijak..

3)kawan tu bukan macam main RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4)kawan tu bukannya macam PAMPERS.. dah pakai, buang..

5)kawan tu bukannya macam BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6)kawan tu bukan macam PELANGI. Hari cerah takde.. hujan gerimis baru muncul..

7)kawan tu bukan macam KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8)kawan tu bukan macam CHIPSMORE.. kejap ade kejap takde..

9)kawan tu bukan macam BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.

10)lagi.....kawan tu macam ape ye????
Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya.. Smile
Back to top Go down
View user profile
auGwidad
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 88
Age : 24
Tempat Tinggal : Bandaraya Bersejarah
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Pelajar
Registration date : 2008-03-13

PostSubject: Re: Kawan tu macam mana?   Mon Mar 24, 2008 7:58 pm

Kawan tuh mcm saye lah..
ha3..
Kawan tuh, mcm astro, mcm2 ada..
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Kawan tu macam mana?   Tue Mar 25, 2008 8:05 am

auGwidad wrote:
Kawan tuh mcm saye lah..
ha3..
Kawan tuh, mcm astro, mcm2 ada..

Ye ke macam auGwidad..
Boleh percaya ke? Neutral
Back to top Go down
View user profile
aIna_bAlQis
Newbie
Newbie
avatar

Female
Number of posts : 67
Age : 27
Tempat Tinggal : Malaysia
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Pelajar
Registration date : 2008-04-20

PostSubject: Re: Kawan tu macam mana?   Thu Apr 24, 2008 9:46 pm

Lieza wrote:
auGwidad wrote:
Kawan tuh mcm saye lah..
ha3..
Kawan tuh, mcm astro, mcm2 ada..

Ye ke macam auGwidad..
Boleh percaya ke? Neutral

jap nk pk.. bleh ke x... Question Question
bleh kot... Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
Lieza
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 185
Age : 32
Tempat Tinggal : KLCC
Pelajar/Bekerja/Penganggur : Invoice clerk
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Kawan tu macam mana?   Wed Apr 30, 2008 8:51 am

aIna_bAlQis wrote:
Lieza wrote:
auGwidad wrote:
Kawan tuh mcm saye lah..
ha3..
Kawan tuh, mcm astro, mcm2 ada..

Ye ke macam auGwidad..
Boleh percaya ke? Neutral

jap nk pk.. bleh ke x... Question Question
bleh kot... Razz Razz

Lawak je augWidad Very Happy
Jgn ambil hati tau Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kawan tu macam mana?   

Back to top Go down
 
Kawan tu macam mana?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» What's NEXT "POISON"
» 7-week Hiatus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NurFantz Fan Clubz (NFC) :: INTERAKSI KOMUNITI TEMAN NurFantz :: Interaksi K.T.N.-
Jump to: